Machetare grafică


Machetarea grafică sau aranjarea tuturor elementelor grafice într-un format atractiv ca materialele tipărite / digitale să trezească interes, şi mesajul să fie cât mai direct, impactul să fie cât mai bun. Un material de calitate grafică bună întotdeauna atrage atenţia, ~ 30% vinde.
... are o gamă largă de lucrări prepress de la realizarea şi prelucrarea foto, la design de materiale grafice, cum ar fi pliante, broşuri, materiale pentru tipar ...

Exemple de logo-uri


Identitate vizuală / branding-ul


Identitatea vizuală se realizează printr-un set de instrumente care urmăresc aceleaşi orientări ale brand-ului şi se creează din toate elementele vizuale care reprezintă afacerea.
În general se face un manual de identitate vizuală care să preîntâmpine utilizările eronate ale elementelor de identitate vizuală ale unui brand pe diferite materiale
tipărite sau digitale, atât în ceea ce privește dimensiunea, proporțiile și componentele grafice, cât și cromatica.
Unde se aplică? R: pe toate materialele de promovare / comunicare de tip tipărituri (printuri) şi online / offline.

Domenii de aplicare a brand-ului


offline / real

cărţi de vizită / foi cu antet / materiale de comunicare (acte, facturi, scrisori, invitaţii ...) / materiale publicitare (flayere, pliante, afişe, broşuri ...) / ştampile / consumabile personalizate (pixuri, stick-uri USB ...)

online / digital

pagină web / newsletter-uri / semnături electronice (email) / comunicate / social media / promovări evenimente

http://xpub.ro/servicii/identitate-vizuala-branding-logo/ [ver. 1/19.03.2016]