Semnătura vizuală / logo-ul


Logo-ul este cel mai important instrument al identitatii vizuale. Intreaga identitate a brandului este concentrată în această reprezentare grafică, sau sistemul de reguli şi recomandări de aplicare şi dezvoltare a elementelor vizuale ale unei mărci: semnătura vizuală (logo, logotip, slogan, culori, fonturi ...)
Prin semnătura vizuală proprietarul se diferenţiază şi se poziţionează în piaţă, câştigă credibilitate şi notorietate, cu condiţia ca brand-ul să fie consistent şi aplicat după reguli bine stabilite, sistemul trebuie să asigure coerenţa, stabilitatea şi strategia de dezvoltarea a mărcii.

Exemple de logo-uri


Identitate vizuală / branding-ul


Identitatea vizuală se realizează printr-un set de instrumente care urmăresc aceleaşi orientări ale brand-ului şi se creează din toate elementele vizuale care reprezintă afacerea.
În general se face un manual de identitate vizuală care să preîntâmpine utilizările eronate ale elementelor de identitate vizuală ale unui brand pe diferite materiale
tipărite sau digitale, atât în ceea ce privește dimensiunea, proporțiile și componentele grafice, cât și cromatica.
Unde se aplică? R: pe toate materialele de promovare / comunicare de tip tipărituri (printuri) şi online / offline.

Domenii de aplicare a brand-ului


offline / real

cărţi de vizită / foi cu antet / materiale de comunicare (acte, facturi, scrisori, invitaţii ...) / materiale publicitare (flayere, pliante, afişe, broşuri ...) / ştampile / consumabile personalizate (pixuri, stick-uri USB ...)

online / digital

pagină web / newsletter-uri / semnături electronice (email) / comunicate / social media / promovări evenimente

http://xpub.ro/servicii/identitate-vizuala-branding-logo/ [ver. 1.0 / 20-10-2016 20:27:14]   |   1145   |   Richard Dorin